[rev_slider_vc alias=”DeOnderlinge”]

UITDAGING
De Onderlinge van 1719 is de oudste verzekeringsmaatschappij van Nederland en levert één product: een uitvaartverzekering. De laatste 10 jaar heeft De Onderlinge niet veel aan marketing en communicatie gedaan. In het kader van hun 300-jarig bestaan, wilde het bedrijf de boel echter een beetje opschudden in de hoop nieuwe klanten (of in het geval van de Onderlinge ‘leden’) te bereiken.
OPLOSSING
Met het jubileumjaar als uitgangspunt hebben wij een nieuw communicatieplan ontwikkelt waarbij de kernboodschap is ‘300 jaar oud en springlevend’. Hiermee laten we zien hoe een oud bedrijf, jong kan zijn. Door middel van een nieuwe website, het opzetten van een social network en diverse offline activiteiten, brachten we het merk positief onder de aandacht om zo nieuwe klanten te werven.
Uitdaging
De Onderlinge van 1719 is de oudste verzekeringsmaatschappij van Nederland en levert één product: een uitvaartverzekering. De laatste 10 jaar heeft De Onderlinge niet veel aan marketing en communicatie gedaan. In het kader van hun 300-jarig bestaan, wilde het bedrijf de boel echter een beetje opschudden in de hoop nieuwe klanten (of in het geval van de Onderlinge ‘leden’) te bereiken.
Oplossing
Met het jubileumjaar als uitgangspunt hebben wij een nieuw communicatieplan ontwikkelt waarbij de kernboodschap is ‘300 jaar jong en springlevend’. Hiermee laten we zien hoe een oud bedrijf, jong kan zijn. Door middel van een nieuwe website, het opzetten van een social network en diverse offline activiteiten, brachten we het merk positief onder de aandacht om zo nieuwe klanten te werven.
