HAARLEM MARKETING

Haarlem viert cultuur

UITDAGING

Zelfs de mooiste stad van Nederland (dat vinden wij tenminste) heeft af en toe een opknapbeurt nodig; ook wat betreft de marketing-uitingen. Haarlem Marketing vroeg ons een concept neer te zetten om de cultuur, de sfeer en de prachtige bezienswaardigheden van de stad (opnieuw) onder de aandacht te brengen van zowel locals als bezoekers.

OPLOSSING

We bouwden met beeld en tekst een ‘gevoel’ om het thema ‘Haarlem viert cultuur’. De campagne is vanaf het najaar 2018 zichtbaar geweest door de hele stad.

Uitdaging

Zelfs de mooiste stad van Nederland (dat vinden wij tenminste) heeft af en toe een opknapbeurt nodig; ook wat betreft de marketing-uitingen. Haarlem Marketing vroeg ons een concept neer te zetten om de cultuur, de sfeer en de prachtige bezienswaardigheden van de stad (opnieuw) onder de aandacht te brengen van zowel locals als bezoekers.

Oplossing

We bouwden met beeld en tekst een ‘gevoel’ om het thema ‘Haarlem viert cultuur’. De campagne is vanaf het najaar 2018 zichtbaar geweest door de hele stad.