EASYWALKER
Life is glorious. Let’s go!

UITDAGING

De kinderwagens van het Nederlandse merk Easywalker zijn in 45 landen te koop. De naamsbekendheid is nog niet zo hoog als bijvoorbeeld van de Bugaboo of andere merken. Easywalker wil het merk en het product sterk positioneren naast de huidige marktleiders.

OPLOSSING

Met een nieuw communicatieplan, dat zowel in Nederland als de rest van de wereld ingezet kan worden, wordt het idee achter de slogan ‘Life is glorious. Let’s go’ helder en mooi uitgedragen: Deze kinderwagen biedt je alle bewegingsvrijheid die je zoekt. Die boodschap wordt op een creatieve, onderscheidende manier gecommuniceerd via alle touchpoints waarmee we de klant kunnen bereiken en beraken.

UITDAGING

Met een nieuw communicatieplan, dat zowel in Nederland als de rest van de wereld ingezet kan worden, wordt het idee achter de slogan ‘Life is glorious. Let’s go’ helder en mooi uitgedragen: Deze kinderwagen biedt je alle bewegingsvrijheid die je zoekt. Die boodschap wordt op een creatieve, onderscheidende manier gecommuniceerd via alle touchpoints waarmee we de klant kunnen bereiken en beraken.

OPLOSSING

Het idee achter de strategie is ‘Life is glorious. Let’s go’. Daarmee dragen we uit dat deze kinderwagen je alle bewegingsvrijheid biedt die je zoekt. Die boodschap gaan we op een creatieve, onderscheidende manier communiceren via alle touchpoints waarmee we de klant kunnen bereiken en beraken.