CLAUDIA STRÄTER

Geef me een Feest-lift

UITDAGING

Claudia Sträter is een bekend kledingmerk met ongeveer 35 winkels in Nederland, België, Duitsland en Luxemburg. In 2016 bestond Claudia Sträter 45 jaar en dat moest natuurlijk gevierd worden. Maar hoe? Ook wilden ze graag de gelegenheid gebruiken om een jongere doelgroep aan te spreken.

OPLOSSING

We wilden niet gewoon cadeautjes weggeven, maar er iets speciaals van maken, iets dat paste bij het merk. In het kader van campagne ‘The Art of Giving’ daagden wij (potentiële) klanten uit om iemand te nomineren voor een verwendag, een zogenaamde ‘Feest-lift’, inclusief een make-over en een geheel nieuwe outfit van Claudia Sträter. Wij hebben een campagnevideo gemaakt en deze via diverse kanalen ingezet. De campagne bereikte een grote groep potentiële jonge consumenten.

UITDAGING

Claudia Sträter is een bekend kledingmerk met ongeveer 35 winkels in Nederland, België, Duitsland en Luxemburg. In 2016 bestond Claudia Sträter 45 jaar en dat moest natuurlijk gevierd worden. Maar hoe? Ook wilden ze graag de gelegenheid gebruiken om een jongere doelgroep aan te spreken.

OPLOSSING

We wilden niet gewoon cadeautjes weggeven, maar er iets speciaals van maken, iets dat paste bij het merk. In het kader van campagne ‘The Art of Giving’ daagden wij (potentiële) klanten uit om iemand te nomineren voor een verwendag, een zogenaamde ‘Feest-lift’, inclusief een make-over en een geheel nieuwe outfit van Claudia Sträter. Wij hebben een campagnevideo gemaakt en deze via diverse kanalen ingezet. De campagne bereikte een grote groep potentiële jonge consumenten.